E in regula sa prinzi porumbeii care se opresc in crescatoria ta?

In urma cu cateva zile am vorbit cu cineva care era foarte suparat pe un anume asa zis columbofil care are un obicei de a prinde porumbeii voiajori care se intorc de la concursuri, dar care obositi fiind se opresc sa se odihneasca. Mai rau, acest personaj daca nu reuseste sa prinda porumbeii respectivi, apeleaza la pusca cu aer comprimat, sau la una cu bile si are grija ca porumbeii respectivi sa nu mai ajunga acasa la crescatori. Nu este vorba de personajul din imagine, imaginea are doar rolul de a arata ca se mai intampla si astfel de cazuri.

shootingsmalleo2

Unii folosesc din cate am auzit capcane pentru a prinde porumbeii.

capcana2gi4

Comentarii…:)

46 Responses to E in regula sa prinzi porumbeii care se opresc in crescatoria ta?

  1. Gyenge Elemer spune:

    Este un lucru cat se poate de urat!!

  2. Gyenge Elemer spune:

    Daca la mine intra vreuna,dau sa manance,sa bea si pe urma dau drumul sa plece.

  3. Andrei spune:

    Asa este si normal sa se intample, dar foarte multi prind porumbeii, si de cele mai multe ori ori ii tin pentru ei si asa ajung sa aibe porumbei de calitate, multi dintre ei nu si-ar permite sa isi cumpere, si probabil ca nici nu ar obtine exemplare de calitate.

  4. gaby spune:

    JEGUL ALA CARE A IMPUSCAT PORUMBEII AIA ,MERITA SI EL CASTRAT SI IMPUSCAT…

  5. razvan spune:

    n`ai inima prietene .

  6. Marius DB spune:

    om fara mila

  7. razvan spune:

    acei porumbei din poza sunt porumbei popesti(salbatici)deci nu va mai luati de om aiurea

  8. Roncea spune:

    ‘razvane’ tu daca dormi cand citesti pe forumuri….acolo scrie ca nu cel din poza a prins…si tu zici ca ist popesti si sa nu se mai ia de el degeaba…culca te ma omule

  9. Legionarul spune:

    Cel din poza are asa un aer de debil mintal,cum dracu a capatat asta permis de port arma?

  10. Sorin Iacob spune:

    Si mie mi se pare aiurea sa prinzi pasarile altora, cineva ii asteapat sa se intoarca acasa .
    Totusi, in ultima fotografie, cred ca este vorba despre o cursa pentru ulii, porumbeii de culoare deschisa sunt folositi pt a atrage rapitoarele cu pene, asa numitele „falcon trap” .

  11. seby spune:

    eu am un porumbel de la cursa cu aripa rupta lam gasit pe camp

  12. Andrei spune:

    In cazul asta nu prea ai ce face decat sa il pastrezi sa sa ne spui numarul de la inel, poate il gaseste proprietarul si daca doreste sa ia legatura cu tine.

  13. Hirs david spune:

    Este ceva urat sa prinzi porumbeii altcuiva doar sa obtii rezultate cu puii lor. Atunci cand castigi concursuri nu doar porumbeii ci nici victoria nuti apartin

  14. calin spune:

    dak la mine intra un porumbel ai tai gatu cu toporu

  15. dani spune:

    eu las impusca pe nemernicul ala kare a impuscat porumbeii

  16. Giku_MD spune:

    dar tu mai ,dani dece tai porumbeii cu toporu pe cei straini ?

  17. horica spune:

    mi se pare normal daca iti vine un porumbelin crescatorie sa incerci sal prinzi dar daca nul poti il lasi in pace nul inpusti

  18. sorin spune:

    fratilor nu mai judecati la prima vedere ca nu e kiar asa!
    noi romanii si asa suntem buni ca se criticam si sa judecam pe altii kiar pe nedrept uneori…………acel om e vanator iar ce a impuscat el nu sunt porumbei voiajori sau porumbei de casa cum le mai spun unii ci sunt porumbei popesti sau de scorbura si cativa fazani si constituie obiect de vanatoare!!!!pentru ca aestia sunt salbatici, cresc in paduri sau padurici!

  19. yisi spune:

    nu am altceva de zis decat ca: misto capcana dar nu o folositi!!!!!!!!!!!!

  20. aly spune:

    nu ai inima pt porumbei aia

    poate cn i-a avut i-a cautat sih a fot ingrijorat de ei>:P

  21. cipi marius spune:

    aia din poza nu sunt popesti frate cred ca nu cunosti porumbeii salbatici sunt porumbei domestici uitate mai bine sa vezi ca uni sunt negri

  22. Gaby spune:

    CEI CARE PRIND PORUMBEI NU SINT COLOMBOFILI CI BRACONIERI …….LASATI PORUMBEI SA ZBOARE….

  23. ANONIM spune:

    AS VREA SA STIU CE SE INTAMPLA DAKA DIN GREASEALA RUPI CATEVA PENE DE LA UN PORUMBEL

  24. Andrei spune:

    Daca ai rup pana ea trebuie smulsa pentru a creste din nou. Daca le-ai smuls atunci poti sa stai linistit in 2-3 saptamani vor creste inapoi.

  25. cipri spune:

    multumesc pentru raspuns..am crezut ca se intampla ceva mult mai rau:))…si as mai avea o intrebare ..daka porumbeii nu vor sa intre in hulubarie ce pot sa fac…saucum pot sa-i prind?:d

  26. Andrei spune:

    Daca nu vor sa intre incearca sa-i ademesti cu mancare, sau daca poti sa-i prinzi noapte si sa incerci sa inchizi toti porumbei cateva saptamani si sa-i inveti cu un program fix de adminstrare a hranei.

  27. eu.eu spune:

    ma cipri stii cum sa faci? pai noapte tare ii prinz ori la mana ori cu un ciur si ii bagi la loc.si asa o seara ,doua ,trei si se vor invata.Daca nu iti cumperi o pereche -doua de pui si ii bagi acolo iar,si puii cum se vor invata acolo ii vor invata si pe ceilalti.Si incearca sa le dai mancarea numai in hulubarie(pana se invata)
    NU TAIATI PORUMBEII!

  28. eiu spune:

    Ba lumeee!!! Cititi mai intai cu atentie si apoi comentati!! Nu acel individ din imag i-a prins!!!!

  29. anonim spune:

    Macar daca prindeti porumbei de la zbor,lasa-ti sa va scoata o pereche de pui si da-tii-le drumul apoi..Nu LE RUPETI GATUL!!!!Daca nu,dati-le apa,hrana si ZBOR.Nu ii vindeti nimanui,oricat va oferA!!!

  30. bogdan spune:

    faceti reclamatie la politir ,pt ca pusca cu aer comprimat nu este cpusca de vanatoare ce pusca de tir si nu are voie sa o foloseasca nunai in poligoane pt tir.iar pt ca inpusca porumbei nu are voie si puteti face reclamatie la asociatia vanatorilor

  31. bogdan spune:

    faceti reclamatie la politie ,pt ca pusca cu aer comprimat nu este cpusca de vanatoare ce pusca de tir si nu are voie sa o foloseasca nunai in poligoane pt tir.iar pt ca inpusca porumbei nu are voie si puteti face reclamatie la asociatia vanatorilor

  32. marius DB spune:

    ba omule cum ai putut face asta sa impusti atatia porumbei
    poate acei porumbei erau inscrisi in concurs si u ce ai facut
    tiai batut joc de munca la niste oameni asa ca nu ai minte nici cat un copil de 2 ani jegu draq _I_

  33. lisa spune:

    eu in lumea asta toata iubesc cel mai mult porumbeii, cine prinde porumbei doar sa-i manance este un om rau,porumbelul este pasarea cerulului si eu am porumbei am 4 porumbei mesageri si 2 cu coada roata ii iubesc pe toti si niciodata nu masi gandi sai mananc sau mai rau sai omor.

  34. Bebelusha spune:

    Cum are tupeul jegos retardatul ala care omoara porumbei sa se numeasca om?chiar nu se gandeste ca poate acei porumbei pe care el ii omara sunt asteptati acasa de cinva care ii iubeste?poate ca acasa ii asteapta un copil. CE CREDE ACEL COPIL cand parintii daca vad ca nu se intoarce dupa ceva timp,sunt nevoiti sa ii spuna adevarul?Oare bestia aia se gandeste la faptele lui?Eu stiu cum e sa treci prin asa ceva…cand eram mica am avut un porumbel…nu era el nush ce specie…era un porumbel.Tata mi-l cumparase de la piata cand eram eu mica de la un om care venea si el pe acolo sa castige un ban…Porumbelul acela era ceea ca ma facea sa fiu fericita…il IUBEAM…dar intr-o zi i-am dat drumul sa zboare(era mare),desi nu era prima oara.Porumbelul acela nu s-a mai intors…il asteptam mereu si o intrebam pe mama daca mai are mult si unde s-a dus…parintii mei au hotarat sa imi spuna ceea ce patise porumbelul…Am plans mult si am suferit!ASA CA JEGUL ALA SA SE GANDEASCA SI CEILALTI CARE FAC CA EL CA SUNT CA NISTE CRIMINALI !Asa ca va las pe voi sa concluzionati…porumbeii sunt niste fiinte atat de blande si delicate si nu fac nici un rau.Sunt o frumusete a naturii. DAR PRESUPUN CA BOUL ALA IMPUSCA SI MUSTE CA DOAR II INCALCA PROPRIETATEA NU?Eu una cred ca ar trebui sa isi schimba comportamentul si sa se gadeasca (daca nu la porumbei,chiar daca asa ar fi bine)macar la stapanii lor!

  35. GeOrGiAn spune:

    cei ma bv lui dai mai departe

  36. floryn spune:

    esti penal ba cum sa omori atatia porumbei si eu am peste 150 de porumbei de rasa da nu m-m gandit niciodata sai tai sau sai omor

  37. Sabyn.n_ab spune:

    Ciobanu ala cu pusca

  38. adrian spune:

    ba lasatil in pace ce drak aia nus porumbei voiajori cis salbatici sunt ogramada de ei si apoi nu cred caiva arunc la gunoi:D

  39. gaby spune:

    omul ala trebuie castrat si inchis am avut 15 dusi la zbor si mi iau prins .

  40. swapp spune:

    Si eu am acest obicei prost sa prind porumbi care intra la mine in volier:D
    in general prin porumbei masculi de la concursuri…..:D
    Da care de ciuda ca nu la prins il impusca si el a merita un glont in cap….!!!!

  41. costyca spune:

    nu mai omorti porubeii nu va mila de ei lasati hn pace sa se hntorca acasa la ei sall ?????????????????????

  42. SLATY spune:

    bai roncea yo cred ca dormi cand citesti. acolo mai scrie ca personajul nu e cel din poza. asa ca somn usor caci aia din poza sunt popesti. oricum nu e bine. VANT IN PENE

  43. SLATY spune:

    si chiar ar trebui inchisi

  44. vladi spune:

    inamicul jehos,uoo urat

  45. vladi spune:

    ar trebui sa fiebagat la inchisoare

  46. ady spune:

    am si eu un porumbel in crescatorie care nu mai vrea sa plece acum o saptamina am gasit porumbelul in curte era slabit lam prins cu mana si lam bagat cu ceilalti porumbei dupa 2 zile iam dat drumul si nu a mai plecat ce sa ii fac ?

Lasă un comentariu