In vizita la: Expozitia Nationala F.C.P.R. 2012 Targu Mures

001

Sambata, de ziua nationala, am plecat spre Targu Mures, Hotel President, locatia unde s-a desfasurat Expozitia Nationala FCPR. A fost prima expozitie la care am participat, am fost interesat in principal de porumbeii de maraton si fond. Categorii care imi plac si  la care am avut primele rezultate anul acesta (norme).

In poza, la stanga mea se gaseste frumoasa mea sotie Donna, in stanga sotiei, Flavius Vancea locul 2 national Viteza Palmares 3 ani (Oncescu 0040079-09 , mai jos se poate vedea rezultatele la categoria viteza palmares). Iar in dreapta mea, Bogdan Boit, cel care se ocupa de porumbei in timpul saptamanii cat timp stau la Oradea).

clasamente viteza palamares 2012

Lasă un răspuns

