Blue Prince – Pros Roosen

Mai jos puteti urmari un material video de prezentare a porumbelului cat si pedigree-ul acestuia. Mai multe informatii(clasari si alte performante obtinute) le puteti gasi detaliate pe PIPA.

Pentru a vizualiza pozeledati click pe poza.

Sursa: PIPA.be

Un răspuns la Blue Prince – Pros Roosen

  1. Ionut spune:

    Mai frati mei blue prince kiar este un porumbel fantastic de o valoare mare sh eu am porumbei voiajori foarte tari am fi si fice din porumbei extrem d tari i iubesk enorm am 21 d ani si particip in konkursuri d 6 ani primele rezultate leam avut in anul 2008 din porumbelul niko ro.865951 2006 mia iesit pe locul 3 are o vointa de fier a venit pe ploaie canicula extrema .am in akest moment 89 d zburatori si la matca 32 .in mare parte pui ku rezultate slabe i ucid .toti kolumbofili sa ask la mine nu mai dati zeci sute d mi nu pedigriu fake bani ki porumbelul intrad nu poti avea rezultate ku porumbei din piete tqe sa sti ke kumperi am eu o porţmbita 50%janssen si 50%bricoux este a mai buna rep a mea .si o zburatoare d .kred ka vam plik ku atatea povesth va urez un an 2013 plin d succeş col ku stima si res.la revedere .vant in pene kine vrea porumbei buni sa si faka singur nu alti .şa si krez p linie d porumbei ka alti kol d ren ume .ka jansen .sau meulemans.la rev.ionut salaj va rog sa kom keam zis eu aiki fara suparare poate nam dreptate .ast kom voastre.

Lasă un răspuns

